Четвер
18.07.2019
06:16
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Додаток »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 521
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 462
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 302

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пам’ятка для педагогів
Найтиповіші помилки (кальки і русизми)



НЕПРАВИЛЬНО


ПРАВИЛЬНО
 багаточисленний
 численний
 бажаючий
 охочий
 відмінити
 скасувати
 більше всього
 понад усе
 вірно
 правильно, слушно
 в кінці кінців 
 зрештою, врешті-решт
 в повній мірі
 повною мірою
 говорити на українській 
 говорити українською, по-українськи, по- українському
 діючий закон
 чинний закон
 дякуючи (чомусь)
 завдяки (чомусь)
 займати посаду
 обіймати посаду
 займати чергу
 ставати в чергу
 зайняти перше місце
 посісти перше місце
 значимий
 значущий
кидатися в очі
 впадати в очі (у вічі)
 на цей рахунок
 щодо цього
 об’єм знань
 обсяг знань
 область освіти
 галузь освіти
 оточуюче середовище
 навколишнє середовище, довкілля
 отримати перемогу
 здобути перемогу
 отримувати освіту
 здобувати освіту
 підводити підсумки
 підбивати підсумки, підсумовувати
підписувати (журнал, газету)
 передплачувати
 поводити себе
 поводитися
 по крайній мірі
 принаймі
 приємного апетиту
 смачного
 приймати участь
 брати участь
прийти в голову
 спасти на думку
робити вигляд
 вдавати
 розраховувати на підтримку
 сподіватися на підтримку
 самий кращий
 найкращий
 так як
 оскільки, позаяк
 у даний час
 у цей час
 у любому випадку
 у будь-якому разі
 у минулому році
 торік, минулого року
 учений ступінь
 науковий ступінь

 

                                                     

                                         Формуємо в дошкільнят
​                                                   навички  безпеки
життєдіяльності.


    Важливе значення у формуванні в дітей навичок безпечної поведінки та свідомого ставлення до свого здоров'я відіграє раціональний добір  форм і методів педагогічної роботи, що відповідають віковим особливостям вихованців.
  Дошкільники сприймають навколишній світ і себе в ньому передусім на емоційному рівні, а вже потім засвоюють знання,вправляються увміннях, збагачуючи власний досвід.

  Освітню роботу з формування в дошкільнят навичок щодо безпеки життєдіяльності рекомендується здійснювати в три етапи.

І. Підготовчий етап.
    Полягає в отриманні та частковому узагальненні вражень про небезпеку, що може чатувати на дітей у довкіллі.

Доречні такі форми й методи роботи, як
-екскурсія,
-цільова прогулянка,
-спостереження,
-читання художніх творів,
- розглядання ілюстрацій,
-перегляд відеофільмів, мультфільмів.

II. Основний етап.
   Робота з формування певної системи уявлень та вироблення навичок безпечної поведінки.
На цьому етапі доцільно застосовувати:
-різні види ігор з елементами безпеки життєдіяльності;
-бесіди;
-складання описових та творчих розповідей дітьми;
-розучування комплексів загально розвивальних вправ, віршів;
-трудові доручення тощо.

III. Практичний етап.
   На цьому етапі діти мають застосовувати набуті знання та вміння на практиці.

Доречним буде використання таких форм і методів роботи, як:
- розв'язання проблемних ситуацій;
- вирішення творчих завдань;
- створення образів за допомогою різних засобів;
- пошуково-дослідницька діяльність;
- проведення свят, розваг, змагань, конкурсів.

                                                                                      ВАРІАНТИ УСКЛАДНЕНЬ
                                                                                           РУХЛИВИХ ІГОР

Ускладнити рухову гру можна таким чином:

  • змінити форму організації: дітей закличками закликають до гри або збирають за умовним сигналом та домовленістю наперед, можна за дорученням покликати всіх, потім діти шикуються в колону, коло, шеренгу, ланки, зграйкою;
  • ускладнити рухові завдання: збільшити довжину чи висоту стрибка, відстань для метання;
  • змінити форму руху  (спочатку діти біжать, потім оббігають перешкоди (обручі, куби); на вулиці: кущі, пеньочки) , ці зміни впливають на розвиток у дітей швидкості бігу, а змінюючи біг по прямій на біг з вивертанням, вихователь створює умови для розвитку у дітей спритності;
  • ввести додаткові правила: не можна вибігати за межі майданчика; не можна бігти раніше від певного сигналу, займати не будь-яке місце, а лише доторкнутися рукою тощо;
  • ввести додаткові основні рухи: ходьба і біг доповнюються підлізанням, перелізанням через доріжку;
  • збільшити кількість тих, хто ловить. Наприклад, у грі "У ведмедя у бору" спочатку 1 ведмідь, потім 2-3;
  • ввести нові ролі: наприклад, у грі "Два морози", з`являються ще два літа, які розморожують морозів;
  • ускладнити правила гри додатковими умовами: наприклад, у грі "Кіт і миші" миші можуть бути пійманими і котом, і мишоловкою-тобто шнуром, якщо під час підлізання зачеплять його;
  • змінити темп руху. Для цього Н. Потєхіна в цій самій грі пропонує розкидати по кімнаті дрібні кубики-їжу для мишей. Миші, щоб не залишитися голодними, мають зібрати їжу і на сигнал вихователя віднести її у нірку. Такі умови спонукають дітей до збільшення темпу рухів, адже дітям потрібно і їжу зібрати, і втекти від кішки;
  • дітям дається можливість самостійно обирати доцільний спосіб виконання основного руху, в залежності від умов його виконання, для ефективного вирішення рухового завдання. Н. Потєхіна у грі "Квочка і курчата" пропонує в першому програванні шнур прикріпити заввишки 60см, а потім заввишки 30см, не попереджуючи про це дітей. Отже, спочатку діти виконують підлізання на ступнях ніг без рук, лише прогинаючи спину, а в другому програванні мають самостійно обрати доцільніший для цих умов спосіб підлізання - з опорою на коліна та кисті рук. Змінювати умови виконання руху можна і під час метання у широкий отвір чи вузенький тощо;
  • можна створити умови для різних варіантів виконання основного руху, коли дитина постає перед самостійним вибором ступеня складності рухового завдання. Наприклад, шнур для підлізання розташувати навскоси - з одного боку нижче, а з другого-вище;
  • змінювати варіанти проведення гри можна і за допомогою  різних способів розподілення ролей: за допомогою лічилок; жеребкування; "стрілочки"; різноманітного обладнання: м’ячів різних розмірів, обручів, келгів, кубиків, шишок, сніжок, мішечків.

 

                                                                                                                                       МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
                                                                                                                по організації спортивних ігор та вправ


    Значний інтерес у дітей дошкільного віку викликають вправи спортивного характеру: плавання, катання на санках, ковзанах, велосипеді,
ходьба на лижах та ін. Вони урізноманітнюють діяльність дітей під час прогулянки, збагачують їхній руховий досвід і є активним відпочинком
після занять, на яких дошкільникам доводилося тривалий час сидіти.
   Істотна особливість цих вправ – комплексний характер впливу на організм дитини (формування та вдосконалення рухових навичок, розвиток

фізичних якостей та функцій організму), а також на виховання морально-вольових якостей.
   При відповідному навчанні дошкільнята швидко опановують основи техніки цих рухів і ознайомлюються на практиці з «азбукою спорту». Це

полегшує у майбутньому (в шкільні роки) вибрати для систематичних занять один з його видів.
   Вправи спортивного характеру проводять одночасно з усією групою (ходьба на лижах та ін.) або кількома дітьми (велосипед) під час ранкових

та вечірніх прогулянок. Визначаючи їх місце в режимі дня, вихователь враховує всі фізкультурні заходи та інші види діяльності дітей протягом дня,
їх вік, фізичну та рухову підготовленість, стан здоров'я, умови, в яких відбувається навчання даного виду вправ. Усе це потрібно для правильної
організації комплексного використання всіх засобів всебічного фізичного розвитку дітей.
   Доцільно протягом тижня чергувати різні види вправ спортивного характеру. Наприклад, взимку діти двічі на тиждень катаються на санчатах,

в інші дні з ними проводиться ходьба на лижах. Якщо є можливість проводити тільки одну з спортивних вправ (лижі або ковзани), то можна
дозволити дітям займатися нею щоденно.
   Коли діти оволодіють технікою виконання спортивних вправ, бажано застосовувати їх у комплексі. Наприклад, влітку частина дітей старшої або

підготовчої до школи груп катається на велосипеді, інші – катаються на самокаті або роликових ковзанах.
   Вихователь при цьому приділяє більшу увагу тій підгрупі, де потрібна його допомога щодо організації дітей для виконання окремого виду вправ.
При комплексному застосуванні вправ легше враховувати індивідуальні можливості дітей та їхні інтереси. Кожний може обирати ту вправу, яка йому
до вподоби. Враховуючи, що виконання вправ спортивного характеру займає лише частину часу, відведеного на прогулянку, необхідно передбачити
й інші
види діяльності дітей: рухливі й творчі ігри, спостереження за природою тощо.

 


 
Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів