Четвер
18.07.2019
06:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Форми роботи 2 »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 521
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 462
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 302

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПЕДАГОГІЧНИЙ ВІСНИК
«Особливості екологічного виховання дітей в дошкільному закладі»

   Екологічні знання дитині доцільніше отримувати у пізнавальній діяльності.
   Спостереження - основний метод ознайомлення дітей з природою. Це активна форма пізнання навколишнього світу, що має на меті накопичення
факторів, початкових
уявлень про об'єкти і явища природи, внаслідок чого воно може розглядатися як пізнавальна діяльність і як метод навчання.
   Прогулянка - повсякденна форма роботи, де діти, спостерігаючи, ознайомлюються з тими ознаками об'єктів природи, явищами, які відбуваються
протягом тривалого
часу.
   Екологічні екскурсії визначаються як форма і метод навчально-виховної роботи, що дозволяють організувати спостереження і вивчення
різноманітних предметів
і явищ у природних умовах.
   Основна форма діяльності дошкільнят – гра. Для вирішення освітніх завдань використовують дидактичні ігри екологічного змісту, сюжетно-
рольові ігри,ігри з правилами - сюжетно-рухливі, рухливі,настільно-друковані
, а також вправи екологічного змісту, які розвивають самостійність
дітей, сприяють набуттю знань про навколишню дійсність.

З метою формування природодоцільної поведінки організовують різноманітні вікторини, конкурси, КВК, які активізують інтерес, увагу дітей,
сприяють розвиткові їхніх пізнавальних здібностей, закріпленню набутих знань та вмінь. В екологічних святах використовують фольклорний
​матеріал, казки, поезію про природу.

Організація екологічних виставок дитячих малюнків, ілюстрацій до кожної пори року, виробів з природного матеріалу, фотовиставок
прияє прояву активності, творчості дітей і батьків, формуванню стійкого інтересу до об’єктів природи, баченню прекрасного в звичайному.
Важливим елементом екологорозвиваючого середовища є «Екологічна стежина». Екологічні стежини виконують пізнавальну, розвивальну,
естетичну і оздоровчу функції.
   Для формування усвідомленого ставлення до природи за допомогою спостереження має значення діяльність моделювання - ведення календарів
природи, відображення в них результатів спостережень.
   Проблемні ситуації розвивають самостійність думки, спрямовують на активні пошуки відповіді, на розуміння зв'язків та залежностей часового,
послідовного та
причинно-наслідкового змісту.
   Художня література сприяє збагаченню мови, формуванню уміння образно мислити, відтворювати свої враження, розвиває інтерес до природи.
   Заняття з екологічного виховання: заняття-дослідження, заняття-відкриття, заняття-подорожі; тематичні і комплексні заняття. Метою цих занять
у природі є установка: дивитися, помічати, відчувати, міркувати і творити.

 

КОНСУЛЬТАЦІЯ 
«Спортивні ігри та вправи – ефективний засіб фізичного виховання дошкільників»

                                                                                                                  Вправи спортивного характеру
          Значний інтерес у дітей дошкільного віку викликають вправи спортивного характеру: плавання, катання на санках, ковзанах, велосипеді, ходьба на лижах та ін. Вони урізноманітнюють діяльність дітей під час прогулянки, збагачують їхній руховий досвід і є активним відпочинком після занять, на яких дошкільникам доводилося тривалий час сидіти.
          Істотна особливість цих вправ – комплексний характер впливу на організм дитини (формування та вдосконалення рухових навичок, розвиток фізичних якостей та функцій організму), а також на виховання морально-вольових якостей.
          При відповідному навчанні дошкільнята швидко опановують основи техніки цих рухів і ознайомлюються на практиці з «азбукою спорту». Це полегшує у майбутньому (в шкільні роки) вибрати для систематичних занять один з його видів.
          Вправи спортивного характеру проводять одночасно з усією групою (плавання, ходьба на лижах та ін.) або кількома дітьми (велосипед, роликові ковзани) під час ранкових та вечірніх прогулянок. Визначаючи їх місце в режимі дня, вихователь враховує всі фізкультурні заходи та інші види діяльності дітей протягом дня, їх вік, фізичну та рухову підготовленість, стан здоров'я, умови, в яких відбувається навчання даного виду вправ. Усе це потрібно для правильної організації комплексного використання всіх засобів всебічного фізичного розвитку дітей.
          Доцільно протягом тижня чергувати різні види вправ спортивного характеру. Наприклад, взимку діти двічі на тиждень катаються на санчатах, в інші дні з ними проводиться ходьба на лижах. Якщо є можливість проводити тільки одну з спортивних вправ (лижі або ковзани), то можна дозволити дітям займатися нею щоденно.
         Коли діти оволодіють технікою виконання спортивних вправ, бажано застосовувати їх у комплексі. Наприклад, влітку частина дітей старшої або підготовчої до школи груп катається на велосипеді, інші – катаються на самокаті або роликових ковзанах. Вихователь при цьому приділяє більшу увагу тій підгрупі, де потрібна його допомога щодо організації дітей для виконання окремого виду вправ. При комплексному застосуванні вправ легше враховувати індивідуальні можливості дітей та їхні інтереси. Кожний може обирати ту вправу, яка йому до вподоби.
   Враховуючи, що виконання вправ спортивного характеру займає лише частину часу, відведеного на прогулянку, необхідно передбачити й інші види діяльності дітей: рухливі й творчі ігри, спостереження за природою тощо.

Використання та значення спортивних ігор у фізичному вихованні дошкільників

     Дані досліджень ( Е.С. Вільчковський, Л.В. Карманова, Т.І. Осокіна, О.І.Курок та ін.), а також практика роботи дитячих садків свідчать про те, що діти старшої та підготовчої до школи, груп опановують елементи ігор спортивного характеру: бадмінтоні городки, настільний теніс, баскетбол, хокей, футбол. Ці ігри сприяють зміцненню здоров’я, підвищенню рівня рухової підготовки, комплексному розвитку фізичних якостей дошкільнят. Застосування елементів спортивних ігор у дошкільному віці закладає у дитини основу для систематичних занять одним з видів спорту у наступні шкільні роки.

    У дошкільній педагогіці гра розглядається як історично сформоване соціальне явище, особливий вид діяльності дитини, де творчо прямо або опосередковано відбиваються явища навколишньої дійсності (праця і побут людей,імітація рухів тварин та ін.).
           Ігри є одним із важливих засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Вони сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів, всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров'я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. Підкреслюючи універсальність цього засобу виховання, А.С. Макаренко писав: "Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, такою з багатьох поглядів вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається насамперед у грі" .

        Правильно підібрані спортивні ігри активно впливають на розвиток організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей під час гри, при вмілому керівництві ними, позитивно впливають на серцево-судинну, дихальнута інші системи організму, збуджують апетит і сприяють міцному сну.
         Спортивні ігри задовольняють потребу ростучого організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор у дошкільнят закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички з основних рухів (ходьби, бігу, стрибків, рівноваги та ін.). Швидка зміна обставин під час гри привчає дитину користуватися своїми рухами відповідно до тієї або іншої ситуації. Все це позитивно впливає на вдосконалення рухових навичок. Цінність рухливих ігор полягає також у тому, що вони сприяють розвитку у дітей таких важливих фізичних якостей, як швидкість, спритність, витривалість тощо.

         Дані досліджень (Е.І. Адашкявичене, Е.С. Вільчковський, Л.В. Карманова, Т.І. Осокіна, О.І. Курок та ін.), а також практика роботи дитячих садків свідчать про те, що діти старшої та підготовчої до школи груп опановують елементи ігор спортивного характеру: бадмінтоні городки, настільний теніс, баскетбол, хокей, футбол. Ці ігри сприяють зміцненню здоров'я, підвищенню рівня рухової підготовки, комплексному розвитку фізичних якостей дошкільнят. Застосування елементів спортивних ігор у дошкільному віці закладає у дитини основу для систематичних занять одним з видів спорту у наступні шкільні роки. Охарактеризуємо спортивні ігри, які використовують в процесі фізичного виховання в умовах дошкільного навчального закладу.

Городки.

       Гра у городки доступна дітям старшої та підготовчої до школи груп. Вона розвиває окомір, кмітливість, точність рухів, зміцнює м'язи рук і тулуба, підвищує емоційний тонус, виховує витримку і наполегливість.
Майданчик для городків розміщують якомога далі від інших ігрових споруд, щоб не влучити биткою або городками в дітей. На землі або асфальтній доріжці креслять два квадрати (краще фарбою), на відстані 3 м проводять риску -це півкон, а на відстані 6м- іншу риску - кін (мал. 41). За задньою стороною квадратів роблять огорожу з металевої сітки або земляний вал для того, щоб городки і битки не летіли в різні боки.
   Для цієї гри потрібні городки і битки.Вони можуть бути дерев'яними або пластмасовими. Перед тим як проводити гру в городки, необхідно навчити дітей кидати битку по городках не тільки влучно, а й правильно. Є два способи кидання битки. Ліктьовий (хто кидає правою рукою та плечовий спосіб кидання. Під час кидання ліктьовим і плечовим способами битка має обертатися. Після того як діти навчаться виконувати кидок битки, можна проводити гру, в яку можуть грати двоє або кілька дітей (до п'яти в одній команді). Мета гри полягає в тому, щоб витратити найменшу кількість биток для вибивання певної кількості фігур. Для дошкільнят використовують до 6-8 фігур. Виграє тойгравець (команда), який виб'є городки всіх фігур, затративши найменшу кількість биток. Кількість фігур у партії може бути від однієї до п'яти. Роль судді виконує вихователь або хтось з дітей

   Під час гри в городки увагу приділяють заходам безпеки. Всі діти повинні стояти за лінією кону, щоб не потрапити під кидок кого-небудь з гравців. Городки та битки дозволяють встановлювати та переносити тільки після того, як припинено гру. Дошкільникам рекомендується грати не більш як 2-3 партії підряд.

Бадмінтон.

    Грати в бадмінтон можна на рівному майданчику або галявині, гра не потребує якогось спеціального обладнання. Вона розвиває у старших дошкільників швидкість, спритність, витривалість, силу м'язів рук, ніг і тулуба, координацію рухів, окомір. Для гри в бадмінтон потрібні ракетки і волан відповідно до віку дитини. Під час гри важливо правильно тримати ручку ракетки, бо від рухів кисті залежить точність ударів по волану. Дуже важливі для навчання дітей ігри в бадмінтон вправи, що розвивають спостереження за воланом, вміння влучати по волану центром поверхні ракетки.

    Оволодівши елементарною технікою та прийомами гри в бадмінтон, діти починають грати вдвох. Бажано, щоб спочатку партнером дитини був підготовлений гравець. За правилами кожний з учасників гри ударом ракетки спрямовує в бік партнера волан, відбиваючи його якомога точніше. Діти підготовчої до школи групи можуть грати в бадмінтон через мотузок, натягнутий між двома стояками або через сітку заввишки 120-130 см на майданчику (5x10 м). Виграє той, хто першим набере цю кількість очок. У цю гру грають один на один або двоє на двоє (кожному гравцеві креслять зону, за яку він не заходить, щоб не заважати партнерові).

Баскетбол.

    Дітям старшої і підготовчої до школи груп доступна гра баскетбол. Спочатку вони засвоюють прийоми ведення м'яча поштовхом об підлогу правою та лівою рукою на місці та в русі (повільним кроком і бігом). Для гри в баскетбол треба засвоїти кидки м'яча в кошик обома руками від грудей, з-за голови та однією рукою від плеча. Експериментальна робота Е.І. Адашкявичене показала, що ігрові дії дітей та елементи техніки баскетболу (ловлення та ведення м'яча, кидки у кошик з місця та в русі) вдосконалюються під час рухливих ігор ("Гонка м'ячів по рядах", "М'яч об стінку", "Естафета з веденням м'яча" та ін.).

    Після того як діти засвоять усі вищезазначені технічні прийоми з м'ячем і спрощені правила гри, можна починати гру в баскетбол. Гра в баскетбол проводиться на майданчику, лінії майданчика позначають вапном або білою фарбою, у центрі креслять коло для розіграшу спірних м'ячів. На відстані 1,5-2 м від майданчика не повинно бути лав, дерев, стовбурів та інших предметів, які можуть призвести до травми. Грають у баскетбол звичайним дитячим м'ячем (діаметр 20 см) або м'ячем для волейболу, що добре відскакує від землі.

    Виконання правил гри має велике виховне значення. Діти під час гри повинні бути уважними і доброзичливими один до одного. Гравців, які поводяться грубо, недисципліновано, можна тимчасово вилучити з гри.

 Футбол.

   Гра у футбол - одна з найпопулярніших у дітей старшого дошкільного віку. Грати можна на майданчику залежно від кількості гравців у командах.
      Перед тим як проводити гру, діти мають оволодіти найпростішими прийомами: передавати м'яч один одному в парах правою і лівою ногою, обводити м'яч навколо предметів (кеглів, кубиків) змійкою, вести м'яч і забивати його у ворота правою і лівою ногою, зупиняти м'яч, який котиться по землі, внутрішньою стороною ступні.

     Гра складається з двох таймів по 10-15 хв кожний з п'ятихвилинною перервою. Перед початком другого тайму команди змінюють ворота. Виграє команда, яка заб'є більше голів у ворота суперника.Керує грою суддя, який обирається з досвідчених у правилах футболу дітей. Якщо гравець порушує правила, суддя зупиняє гру, робить йому зауваження і суперники мають право пробити штрафний удар. Забороняється підставляти ногу супернику, штовхати його або бити по ногах, затримувати рукою; нападати на воротаря, намагаючись відібрати м'яч. За грубу гру біля своїх воріт призначаються пенальті. Вихователь під час гри стежить, щоб діти ставилися один до одного доброзичливо, грали чесно, не вступали в конфлікти.

Хокей.

    Гра проводиться на рівному майданчику, який утрамбовують і по краях роблять невеличкі бортики зі снігу. Довжина ключки залежить від росту дитини: ключка, встановлена вертикально до землі, повинна діставати до підборіддя. Шайба може бути з пластмаси або гуми (50-70 г). Спочатку дітей слід навчити прийомів хокею: передавати шайбу ключкою один одному в парах (відстань 3-4 м), прокочувати шайбу ключкою в заданому напрямі, вести шайбу ключкою не відриваючи її від шайби, прямо і змійкою, виконувати удари по шайбі з місця, влучати шайбою у ворота, б'ючи по ній з місця, і після введення. Діти грають без ковзанів.

    Основні правила гри в хокей дуже подібні до гри у футбол. Дітей розподіляють на команди по 6 гравців. Гра складається з двох таймів по 8-10 хвилин кожний з п'ятихвилинною перервою. Кожна команда намагається забити шайбу у ворота суперника і не пропускати її у свої ворота. Воротарі відбивають шайбу ключкою, рукою, ногами або тулубом. Передавати і вести шайбу можна тільки ключкою. Не дозволяється штовхати один одного, зупиняти суперника рукою, грубо поводитися, вступати в суперечки із суддею. Якщо шайбу вибито за межі майданчика, її вводять гравці суперників з того місця, де вона перетнула лінію. За грубе порушення правил гравця можна вилучити з гри (до 1 хв) або замінити іншим. Перемагає команда, яка забила більше голів у ворота суперника.

    Влітку діти грають у хокей з м'ячем. Правила гри такі самі. Діти грають малим м'ячем (діаметр 5-6 см) або м'ячем для великого тенісу.

 

Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів