Четвер
18.07.2019
05:59
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Рекомендації батькам »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 521
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 462
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 302

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Основні причини порушень мовленнєвого розвитку дітей

        На сьогодні почастішали випадки, коли діти дошкільного та молодшого шкільного віку (до 30%), розмовляючи, пропускають звуки, спотворюють вимову.

       Порушення вимови уповільнює темпи формування усного мовлення, має негативний вплив на формування навичок читання та письма.

       Спеціалісти – логопеди допоможуть розібратися чим виступає порушення звуковимови: самостійним дефектом чи одним із симптомів більш складних розладів.

       Існують такі причини порушень звуковимови у дітей з нормальним інтелектом і слухом:

- порушення слухової диференціації звуків мовлення;

- порушення анатомічної будови мовного апарату  (неправильний прикус,  укорочення  під’язикової вуздечки,  несформованість  зубного ряду,  високе  чи  низьке піднебіння і т. д.);

- невірне мовлення оточуючих людей;

- вплив біологічних та соціальних факторів (паталогічні вагітність та пологи, обмежене спілкування з дитиною.

      Порушення слухової диференціації звуків – це не порушення гостроти слуху, а недостатність слухової уваги та самоконтролю під час спілкування.

      Неправильне мовлення дорослих призводить до наслідування їхнього мовлення дітьми, яке вони сприймають як зразок. Це одна із поширених причин формування неправильної вимови у дітей.

      Дорослим слід пам’ятати про те, що регулярне спілкування з дитиною є необхідною умовою для розвитку мовлення, мислення, особистості та загального розвитку взагалі.

      Для своєчасного подолання недоліків мовлення батькам потрібно звернутися до логопедів . Профілактика порушень полягає в систематичній, регулярній роботі в логопедичній групі дошкільного закладу, на логопункті в школі чи за індивідуальним замовленням. Завдяки своєчасній та планомірній роботі вдається повністю виправити недоліки та порушення мовлення.

 


                                             Навчаємо  дітей  грамоті
На заняттях з навчання грамоти моєю метою є:
- дати поняття про звуки мовлення порівняно з не мовленнєвими звуками;
-навчити дослуховуватися до звучання слів;
-самостійно визначати послідовність звуків у слові;
-відчувати звук, як окремий елемент слова;
-дати поняття про голосні і приголосні, чим відрізняються вони один від одного за вимовою;
-навчити розрізняти тверді і мякі приголосні за звучанням та артикуляцією;
-прищеплювати навички помічати звуки умовними позначками – фішками.
     Тому в цій нелегкій роботі повинні брати участь і батьки. Займайтеся вдома зі своєю дитиною, грайте в різноманітні  ігри, виконуйте тренувальні вправи з розвитку звукового аналізу слів і вашій дитині буде легше  навчатися у школі.
   Пограйте з дитиною у словесні ігри:
•    «Виправ помилку» (батьки вимовляють слово, змінюючи наголос, а дитина має повторити вірно)
•    «Продовж слово» (від запропонованого складу продовжити слова МА… лина, МА…шини)
•    «Підбери звуки в слова» (М, А, К - МАК)
•    «Хто швидше, хто більше?» (назвати предмети, в назві яких є заданий звук, наприклад, звук «ш» - машина, штори, шорти, башня…)
•    «Виділи перший звук у слові» (сир – «с», акула – «а»)

Це повинен знати кожен:
Для розмови ми використовуємо слова, які складаються зі звуків.
Звуки  бувають голосні та приголосні.
Слова поділені на склади.
У слові стільки складів, скільки у ньому голосних звуків. 
    Щоб визначити, скільки складів у слові, треба лікоть поставити на стіл, а долоню стиснути в кулачок, підвести до підборіддя – скільки разів підборіддя натисне на кулачок при вимові слова – стільки й складів.
Можна з дитиною пограти в ігри:
«Купи іграшку» (запропонувати «купити» ті іграшки, в назві яких два склади, три склади КУ-БИК, МА-ЛИ-НА).

«Склад-крок» (прокрокувати стільки разів, скільки складів в імені дитини Ю-РА, І-РИ-НА, СА-ША)
Звуки бувають:
-голосні (звук не зустрічає перепони, його можна проспівати, позначаємо кружечком О)
-приголосні (звук зустрічає перепону) бувають:
-тверді (позначаються однією рискою —), наприклад, слово СИР (— О — )
-м’які (позначаємо однією рискою —), наприклад, слово СІК (= О —)
Приголосні м’які, якщо після них ідуть Я, Ю, Є, І, Ь.
Приголосні тверді, коли вони стоять у кінці слова або після них ідуть А, О, У, И, Е, апостроф чи інші приголосні.
Винятки Й – завжди мякий звук, наприклад, слово ЧАЙ (— О =)
Ч,Ш – завжди тверді звуки.
Ї – завжди позначає два звуки ]Й+І], наприклад, слово ЇЖАК (= О — О —)
Щ - завжди позначає два звуки Ш+Ч, наприклад, слово ЩУКА ( — — О — О )
Мякий знак і апостроф не є звуками, вони лише позначають мякість або твердість попередніх приголосних.
ДЗ, ДЖ - ці словосполучення зазвичай позначають один звук.

Я, Ю, Є на початку слова, після голосного. після апострофа  позначають два звуки, в інших випадках - один.

 

 

 

 

Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів