Четвер
19.09.2019
15:32
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Рекомендації батькам »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 523
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 464
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 304

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 МОВЛЕННЄВИЙ КОДЕКС ДЛЯ БАТЬКІВ
  • Розмовляйте з малюком кожну вільну хвилину.
  • Пам'ятайте: ваша мова є для дитини взірцем для наслідування, тому вона має бути чистою, виразною, чіткою.
  • Привчайте дитину до вживання слів відповідно до літературних норм.
  • В жодному разі не повторюйте неправильне мовлення дитини.
  • Якомога більше залучайте малят до ігор, розповідайте їм казки, розучуйте пісні, скоромовки, вірші.
  • Заохочуйте словесну творчість дітей.Спонукайте до складання віршиків, лічилок, казок, будьте помічником у цьому.
  • Уважно ставтеся до всіх дитячих запитань.
  • Ваша відповідь повинна бути чіткою, доступною, зрозумілою.
  • Систематично влаштовуйте словесні ігри.
  • Принагідно вживайте прислів'я, приказки, загадуйте загадки.
  • Обов'язково пояснюйте кожне незрозуміле дитині слово.
  • Розмовляйте з дитиною, як із дорослою людиною, слухайте її уважно, міркуйте разом.

Правила мови

1.Під час розмови завжди дивись в обличчя співрозмовника, це допоможе говорити сміливо і впевнено.

2.Пам’ятай, що завжди і скрізь потрібно говорити спокійно, плавно, повільно.

3.Говори голосно, чітко, виразно!

4.Говори на видиху.

5.Чітко дотримуйсь пауз між реченнями.

Правила мовлення 1.Коли говориш, дивись в очі співрозмовника.

2.Слідкуй, щоб під час мовлення не було емоційного напруження.

3.Перш ніж почати говорити, подумай, про що ти хочеш сказати.

4.Перед мовленням зроби вдих, потім говори плавно на видиху.

5.Чітко вимовляй всі звуки.

6.Сурово дотримуйсь пауз між реченнями.

7.Говори чітко, голосно, виразно, спокійно, плавно!

8.Проводь мовленнєву зарядку: *вправи на розслаблення, *дихальні вправи, *артикуляційні вправи, *голосові вправи.

9.Якщо хочеш досягти успіху, то вір у свої сили та працюй над мовленням активно і систематично.

   Як підготувати дитину до школи
   Шановні батьки, Вас завжди хвилює питання, як забезпечити повноцінний розвиток дитини і як правильно підготувати його до школи.
Вченими доведено, що розвиток руки та розвиток мови і мислення дитини тісно зв'язані між собою.
   Вас має насторожити:
- якщо дитина активно повертає лист при малюванні або зафарбовуванні. У цьому випадку дитина замінює вміння змінювати напрям лінії
за допомогою тонких рухів пальців повертанням листа, позбавляючи себе цим тренування пальців і руки
- якщо дитина малює дуже маленькі предмети, як правило, це свідчить про жорстку фіксацію кисті при малюванні. Цей недолік можна виявити,
запропонувавши малюку намалювати одним рухом коло, діаметром приблизно 3-4 см (на зразок)
- якщо дитина має схильність фіксувати кисть на площині, вона не впорається з цим завданням: намалює замість окружності овал, коло
значно меншого діаметру або малюватиме його в декілька прийомів, пересуваючи руку.
                 Основні заняття з малюком, спрямовані на розвиток  дрібної моторики рук
1. Масаж. Щоденно масажуйте кисті рук дитини м’якими рухами та розминайте кожен пальчик, долоньку, зовнішній бік кисті, а також

передпліччя. Це дуже корисні вправи, що чудово активізують мовні центри мозку. Крім того, такий масаж здійснює позитивний вплив на
імунітет, на загальний розвиток і контакт між мамою та дитиною.
2. Квасолеві ванни. В миску чи коробку насипте квасолю або горох, киньте туди дрібні іграшки та все це перемішайте. Нехай малюк
занурює руки у квасолю та витягує іграшки. Така ванна сприяє розвитку координації пальчиків.
3. Ліплення з різних матеріалів (тісто, пластилін, глина). Окрім очевидного творчого самовираження, дитина розвиває гнучкість і
рухливість пальців.

4. Ігри з крупами. Нехай малюк перебирає перемішані горох і квасолю, а потім і більш дрібні крупи, пересипає їх з однієї посудини в
іншу, розтирає в руках.
5. Ігри та гімнастика для пальчиків. Цим веселим заняттям присвячено багато книг. Та й народна творчість подарувала нам „сороку-
ворону”, „ладки”, „козу рогату” тощо. Ігри та гімнастика для пальчиків сприяють всебічному розвитку дитини, зокрема її мовлення.
7. Шнурівки. Вони чудово розвивають дрібну моторику рук, до того ж завдяки їм малюк чудово оволодіває практичною навичкою
шнурування взуття. Найпростішу шнурівку можна зробити власноруч. Візьміть картон, виріжте з нього знайомий для дитини об’єкт
(яблуко, їжачка тощо) та зробіть по контуру дірки за допомогою дірокола. В ці дірки малюк має просовувати шнурочки. Також можна
„пришнурувати” один об’єкт до іншого (їжачок несе яблуко тощо).

8. Ігри з ґудзиками та намистинками. Нанизування на нитку намистинок, застібання ґудзиків, перебирання пальцями намиста – прості
й корисні вправи для розвитку дрібної моторики рук. Можна нашити на одну тканину ґудзики різних розмірів, а на іншу – різні петельки.
Дитина, застібаючи ґудзики, тренуватиме пальчики, одночасно засвоюючи поняття „великий – маленький”.

9. Катання долонькою олівців, кульок по столу чи іншій поверхні. Таке заняття масажує долоні та покращує координацію рухів
кисті. Упроваджуйте ігри на розвиток дрібної моторики рук у повсякдення: йдучи з малюком за руку, трохи масажуйте долоньку, на
прогулянці дозвольте потерти пісок та зібрати у відерце дрібні камінчики, готуєте з тіста – дайте малюкові шматочок, нехай помне його.
І звичайно, багато розмовляйте з малюком, обговорюйте все, що відбувається довкола. Зовсім скоро він стане повноцінним учасником
діалогу! Веселих і корисних ігор вашій дитині та її маленьким пальчикам!!!

    Поради батькам, діти яких навчаються та виховуються в логопедичних  групах  нашого садка

                      

  • Систематично відвідуйте дитячий садок.

  • Щотижня  спідкуйтесь з вчителем-логопедом , дізнавайтесь про успіхи своєї дитини, отримуйте консультацію, як працювати з дитиною вдома.

  • Обов’язково знаходьте час , щоб виконати завдання в домашньому логопедичному зошиті. Пам’ятайте, закріплення вдома мовленнєвого матеріалу

         підвищує ефективність корекційного процесу.

  • Не критикуйте дитину за неправильне мовлення, не насміхайтеся над нею. Хваліть за найменші успіхи, будьте надійним партнером у подоланні мовних вад.

  • Будьте уважні до звуковимови вашої дитини, виправляйте неправильну вимову тих звуків, які дитина вже  говорить  правильно.

  • Зауважде, що мова дорослого – взірець для наслідування дитиною . Тож прагніть до того, щоб ваше мовлення було граматично правильним, чітким,

         уникайте  русизмів , діалектів та жаргону.

  • Частіше читайте дитині літературні твори, спонукайте  до їх переказу.

  • Якщо у вас виникають питання, щодо мовленнєвого розвитку дитини, логопед завжди надасть вам вичерпну інформацію.

  • Пам’ятайте – лише у тісній співпраці вчителя-логопеда та батьків можна досягти гарних результатів у подоланні мовних вад  вашої дитини.           

Часто ми чуємо від батьків питання: «Що таке артикуляційна гімнастика?»

Тож з радістю на нього відповідаємо.
Робота по розвитку основних рухів органів артикуляційного апарату проводиться у формі артикуляційної гімнастики.
Мета артикуляційної гімнастики – розвиток рухливості органів мовленнєвого апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів необхідних для правильної вимови звуків.
       Щоб ці вправи були ефективними та не перевтомлювали вашу динину існує кілька правил, дотримуючись яких ви обов`язково досягнете успіху:
- Перед початком роботи  Вам необхідно показати дитині вправу та пояснити її виконання. Далі ,дитина виконує, а дорослий контролює правильність виконання.
-Для того, щоб дитини проявила цікавість до артикуляційної гімнастики, її слід проводити в ігрові формі.
 - Якщо ж дитина виконує яку-небудь вправу недостатньо добре, не поспішайте вивчати нову, краще відпрацюйте  ті вправи,які не вдаються. Для їх закріплення можна продумати нові ігрові прийоми.
 -Артикуляційну гімнастику виконують сидячи, так як в такому положенні у дитини пряма спина, тіло не напружене, руки і ноги знаходяться в спокійному положенні.
 -Виконувати артикуляційну гімнастику слід перед дзеркалом, щоб дитина бачила і Ваше обличчя і своє, та могла контролювати виконання вправ.
 -Дорослий, що проводить артикуляційну гімнастику, повинен слідкувати за якістю та точністю виконання рухів дитиною.
 -Не критикуйте дитину за неспроможність виконання тої чи іншої вправи. Підбадьорюйте та підтримуйте її: «Завтра вийде краще», «Сьогодні язичок значно краще піднімається вгору», «Сьогодні так довго ти утримував широкий язичок »
Отже, пропонуємо до вашої уваги  артикуляційні прави:
 1. „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.
2."Парканчик". Усміхнутися так, щоб зуби були зімкнені і трохи оголені. Утримувати 10-15 с.
3. „Чашечка”. Рот широко відкрити. Широкий язик підняти угору. Потягнутися до верхніх зубів, але не торкатися їх. Утримувати в такому положенні 10-15 с.

4.
„Голочка”. Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 15 с.
5. „Гірка”. Рот відкрити. Бокові краї язика притиснути до верхніх кутніх зубів. Кінчиком язика доторкнутися до нижніх передніх зубів. Утримувати в такому положенні 15 с.
6. „Трубочка”. Висунути широкий язик. Бокові краї язика завернути угору. Подмухати в отриману трубочку. Виконувати в повільному темпі 10-15 разів.
7. „Годинник”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів.
 
8. „Конячка”. Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10-15 разів.
9. „Грибок”. Відкрити рот. Присмоктати язик до піднебіння. Не відриваючи язик від піднебіння сильно відтягнути вниз нижню щелепу. Зробити 10-15 разів. На відміну від вправи „Конячка” язик не повинен відриватися від піднебіння.

10.
„Гойдалка”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до носа, потім до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу 10-15 разів.
11. „Смачне варення”. Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик у глиб рота. Повторити 10-15 разів.
12. „Змійка”. Рот широко відкрити. Язик сильно висунути уперед, напружити, зробити вузьким. Вузький язик максимально висунути вперед та заховати у глиб рота. Рухати язиком в повільному темпі 10-15 разів.
13. „Маляр”. Висунути язик, рот трохи відкрити. Облизувати спочатку верхню, а потім нижню губу по колу. Виконати 10-15 разів, змінюючи напрям.

Станьте для своєї дитини логопедом

   Почнемо з Вас. Мова не виникає сама по собі, їй необхідно вчитися, і можливо це тільки в процесі спілкування. Дитина легше  розуміє звернену мову, якщо вона пояснює те, що відбувається з нею і навколо неї. Тому супроводжуйте свої дії словами. 

   Зустріч поглядів. Озвучуйте будь-яку ситуацію, але тільки тоді, коли бачите, що дитина чує і бачить Вас. Не говоріть в порожнечу, дивіться її в очі.

   Говоріть чітко. Говоріть чітко, просто , виразно промовляючи кожне слово, фразу. Діти дуже чуйні до інтонації, тому кожне слово, на яке падає логічний наголос, вимовляйте якомога більш виразно.

   Те ж саме, але по різному. Повторюйте багато разів одне й теж саме слово, фразу (змінюючи порядок слів).  Щоб дитина засвоїла нове слово, вживайте його не один раз і  в різних контекстах

   Не перестарайтесь. Не вживайте занадто довгих фраз. Не перевантажуйте дитину, пред'являючи її  одразу велику кількість незнайомих слів.

   Добрий настрій - запорука успіху. Вимовляйте нове слово в емоційно сприятливій ситуації. Психологи помітили - у таких умовах дитина навчається в десять разів  краще.

   Всі почуття у союзі з промовою. Важливо, щоб дитина мала можливість бачити, торкатись, нюхати, тобто вивчати предмет різними способами.  Якщо бачите, що дитина взяла предмет, одразу назвіть його чітко і виразно.

   В основі мови - прагнення до спілкування.  Завжди схвалюйте бажання дитини вступити з Вами  в контакт. Підтримуйте це прагнення спілкуватись!

   Прагнення до різноманітності. Якщо лепет малюка одноманітний, намагайтесь збагатити його, пропускаючи ланцюжок слів  з іншими приголосними і голосними (дя-дя-дя, ма-ма-ма, ка-ко-ку).

   Поважайте спроби дитини говорити. Мова розвивається на основі наслідування і самонаслідування. Не сюсюкайте з дитиною, адже Ви не хочете потім переучувати її спілкуватись нормально.

   Не попереджайте бажання дитини. Батьки намагаються вгадати бажання своєї дитини. У малюка не виникає  необхідності  вимовляти що-небудь. Є небезпека затримки дитини на стадії жестового спілкування.

   Розширення словника. Дитина володіє словом на двох рівнях: розуміє слово - пасивний словник, каже слово - активний словник.

  Ведіть щоденник. Фіксуйте його мовні досягнення, записуйте, скільки слів дитина розуміє, які виголошує..
 Не нехтуйте звуконаслідуванням. Використовуйте слова типу "бух", "ням-ням", "ав-ав". Створіть основу для повноцінної мови.

    Мовні хвилинки для вашої дитинки

    Займатися мовленнєвим розвитком своєї дитини можна кожної вільної хвилини. Для цього не обов’язкова купувати дорогі посібники та відводити для цього спеціальний час. Пропонуємо пограти у мовленнєві ігри по дорозі до дитячого садка чи додому, під час поїздки у транспорті, чи тоді, коли ви клопочетесь на кухні, а ваш непосидько весь час плутається у «під ногами».
Гра «Скажи навпаки»
Дорослий говорить дитині слово (прикметник, прислівник, іменник) а дитина підбирає протилежне йому значення.
Холодно – тепло Хворий - здоровий
День – ніч Широкий - вузький
Далеко – близько Високий – низький
Гра «Слова»
Запропонуйте дитині підбирати слова на певний звук. Починайте з тих звуків, які дитина вимовляла правильно.
Гра «Звуковий ланцюжок»
Дорослий та дитина по черзі придумують слова. Кожне наступне слово починається на той звук, на який закінчується попереднє.
Гра «5 слів»
Запропонуйте дитині пригадати 5 слів, об’єднаних одним поняттям :
- 5 перелітніх птахів - 5 диких тварин
- 5 зимуючих птахів - 5 свійських птахів
- 5 квітів - 5 фруктів
Гра «Так чи ні»
Запропонуйте дитині «перекручене речення» типу «Вовк живе у курятнику, а півень у лісі. Так чи ні?» . Дитина дає відповідь «Ні! Вовк живе
у лісі, а півень у курятнику».
Приклади речень :
Восени птахи в’ють гнізда, а навесні відлітають у теплі краї?
Потяг рухається по дорозі, а мотоцикл по колії?

 

Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів