Четвер
19.09.2019
15:34
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Рекомендації батькам »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 523
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 464
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 304

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

  Допоможемо дітям зрозуміти мову звуків   

     Якщо ми придивимося до стихійно виникаючих ігор дітей, то легко виявимо, що в них, зокрема, ясно виражений інтерес до звуків. Дитина не пропускає нагоди виявити звукові можливості іграшок (пищить, стукає). Вона намагається, наслідуючи дорослого, пограти на іграшковій балалайці, струни якої навіть не звучать, або на іграшковому баяні, хутра якого безмовні (є в асортименті наших музичних іграшок і беззвучні). Дитина намагається зрозуміти мову звуків.
     Які ж музичні іграшки можуть допомогти нашому малюку?
     Насамперед – ударні іграшки. Цебарабани, бубни, брязкальця, дзвіночки, металофон. По барабану можна стукати рукою
або паличкою, на металофоні грають молоточками, а ось дзвіночок бубон і брязкальце можна просто струшувати.
Духові інструменти представлені різноманітними дудками. Звук виникає, коли вдувати повітря в трубку, є такі дудки, які дудять, навпаки коли повітря втягуєш з дудки в себе. Якщо дудка до того ж забезпечена клапанами, то треба, вдихаючи повітря в трубку, ще й клапан відкривати.
Можна і самим зробити різні музичні іграшки. Це можуть бути звичайні дерев'яні брусочки, коробочки. Розмір коробочки повинен бути такий, щоб дитина могла взятии її в руку. Діти можуть самостійно наповнювати такі коробочки дрібними камінчиками, горохом. Коли коробочки будуть готові, послухайте, як вони звучать дзвінкі.. Дитина скаже, яка коробочка звучить дзвінко, а яка глухо. Постарайтеся знайти слова, щоб дати характеристику кожному звуку (наприклад: дзвінкий,   світлий, м'який, глухий, темний). Зверніть увагу на те, яка іграшка найбільше сподобалася вашій дитині, а потім запитаєте, чому вона сподобалася. По відповіді дитин і можна судити, які звуки її приваблюють - тихі, м'які або різкі гучні.

    Поради матусям і татусям від дітлахів перед святом

                                      

Порада перша: милі батьки, одягніть мене так, щоб мені було зручно, щоб деталі костюму під час руху не падали і не відривалися,
тоді я буду почуватися вільно, розкуто, і буду просто красунчиком (пам’ятайте, новий спортивний костюм і нові джинси – це не
 святковий одяг!)
Порада друга: черевички повинні бути підібрані за розміром і зручно застібуватися, щоб у таночку я не перечіплювався і не зупинявся!
Порада третя: не забудьте про гребінець, створіть мені акуратну зачіску, щоб, зайшовши на свято в зал, вид мій всіх зачарував!»
Порада четверта: будь ласка, не приходьте в останні хвилинки перед моїм виступом , не псуйте мені настрій і не примушуйте 
нервуватись,  і тоді я заспіваю і станцюю - просто клас!
Порада шоста: не шкодуйте для нас долоньок, плескайте нам після виступу, ми для вас дуже стараємось, з усіх сил ! Підтримайте нас
хорошим настроєм!
Порада сьома: відключіть мобільні телефони, адже ви прийшли на концерт, а ми, маленькі артисти, відволікаємося на сторонні шуми,
і крім того, це заважає іншим глядачам. Пам’ятайте, ми беремо з вас приклад у всьому! Навчіть нас бути культурними людьми!

 

          Заспівай мені, матусю, колискову

     Скільки ласкавих слів знаходить матір, заколисуючи своє дитя. Малюк ще не знає мови, не розуміє слів, але слухаючи
колискову, він заспокоюється, затихає, засинає. Це перша в його житті музика. Вона сприймається малюком з магічною силою, бо
виходить від самої рідної, найдорожчої істоти - матері.
     Ритм колискової пісні, зазвичай співвіднесення з ритмом дихання і серцебиттям матері дитини, грає важливу роль в їх
душевному єднанні. Через колискову у дитини формується потреба в художньому слові, музиці. Поступово, звикаючи до
повторюваних інтонацій, дитина починає розрізняти окремі слова, що допомагає їй оволодіти мовою, розуміти її зміст. В колискових
затверджується вища цінність родини, адже для повноцінного психічного розвитку дитині важливо утвердиться в тому,що вона для
батьків - найважливіша, її мама - найкраща, а будинок - найрідніший.
     Найважливіше в колисковій пісні - це материнська ніжність, любов, яка надає малюкові впевненість у тому, що життя прекрасне,
і навіть, якщо стане погано - йому допоможуть, його не кинуть. На цьому глибинному почутті захищеності, базового довіри до життя
буде заснований потім життєвий оптимізм дорослого. А яка важлива звичка постійного спілкування з матір'ю! У такі хвилини
спілкування до ніжної пісні приєднується розповідання казок, історій, задушевні розмови про найголовніше. А сон, як відомо, даний
людині не лише для відпочинку, але і для глибинної обробки тієї інформації, яка накопичилася за день. Тому все, про що говориться
перед сном, закладається глибоко в душу людини і зберігається там на все життя.
     Співайте дітям перед сном. Співайте, як можете, на будь – який мотив, зручний для вас. Головне - співати з любов’ю. Нехай
ваші діти також вивчать колискові пісні і співатимуть їх своїм лялькам. Цей чудовий досвід стане в пригоді, коли вони самі стануть
мамами і татусями.

 http://www.youtube.com/watch?v=yphMJTUyRH8#t=22

http://www.youtube.com/watch?v=XyILd1co8h4

 

                      Навчіть мене співати 

     Один з компонентів музичного слуху - вміння чисто, без фальші, співати - багато в чому залежить від того, що співає мама.
Справа втому, що слух розвивається тільки разом з голосом. Якщо мама не співає разом з дитиною, то малюк просто не навчиться
це робити. Наспівуючи разом з мамою просту пісеньку, дитина інстинктивно прислухається до маминого голосу: а чи так я співаю,
як вона? Потрапляє спочатку у дві ноти, потім в три. У такі моменти вона інтуїтивно зчитує інформацію, запам'ятовує, як працює
голосовий апарат, дивиться, як мама бере дихання. Це теж дуже важливий компонент співу.
     Іноді дитина не співає,бо не розуміє, коли треба вдихнути.Спів для малюка – важка робота, тому що він задихається,чи
недотягуює
фразу. Саме тому так важливий мамин спів, адже під магнітофон правильно братии дихання не навчишся. Для спільного
співу дуже
важливо правильно вибирати пісні. Дворічному малюкові популярні «дорослі» пісні не підходять–занадто складні для
виконання.
Навіть дитячі пісеньки не всі для цього годяться.
     Для малюків краще вибирати коротенькі поспівки з двох фраз, поки малюк не навчиться виконувати їх чисто. Не забувайте про
те, що під пісеньку добре б пританцьовувати або акомпанувати на справжніх і саморобних інструментах: кубиках, дерев'яних
паличках ... Такий ритмічний рух дає відчуття такту. Практика показує, що малюки, які в ранньому віці не рухалися під музику,
танцюють і співають, не витримуючи ритму.

 

    Музична етика

      Необхідно слухати музику в сім'ї. Потрібно , щоб дитина навчилася слухати музику і полюбила її.
З дітьми треба співати пісні тільки для їхнього віку.
Дорослі повинні берегти дитячий голос . Не можна розмовляти з дітьми занадто голосно , а також стежити за тим , щоб і діти не надто

голосно говорили , так як крик та шум псують голос, притупляють слух і впливають на їх нервову систему.
Дітям шкідливо співати в холодну погоду.
      Навчати дітей співу може не тільки педагог , але і батьки, що мають невелику музичну підготовку. Тривалість занять 10-12 хвилин.
Для музичних занять діти обов'язково повинні мати спеціальне взуття , зручне для рухових вправ ( чешки).

 

      Як розвивати музичний слух?  ​​​​​​​

     Це питання цікавить багатьох батьків, і в першу чергу тих, які хочуть вчити своїх дітей музиці . Естетичне сприймання музики
не розвивається саме по собі. Потрібно, щоб дитина систематично спілкувався з музикою. Дитина 3- х років ще не вміє слухати музику,
не може зберегти увагу довгий час, тому краще слухати короткі пісеньки, п'єси з яскравим музичним образом . Для дітей цього віку
характерно висловлювати свої почуття в русі, грі. Виконується « Колискова» - і всі діти качають ляльку; зазвучала весела музика -
і всі діти починають пританцьовувати . Навчившись в русі слухати музику, дитина починає розуміти настрій, переданий
композитором .

     Дошкільний вік надзвичайно важливий для подальшого оволодіння музичною культурою. Якщо в процесі музичної діяльності
буде сформована музично - естетична свідомість, це не пройде безслідно для подальшого розвитку дитини, її загального духовного
становлення
.

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів