Четвер
18.07.2019
06:25
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Рекомендації педагогам »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 521
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 462
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 302

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Особливості екологічного виховання  дітей
 в дошкільному закладі


      Екологічні знання дитині доцільніше отримувати у пізнавальній діяльності.

   Спостереження - основний метод ознайомлення дітей з природою. Це активна форма пізнання навколишнього світу, що має на меті накопичення факторів, початкових уявлень про об'єкти і явища природи, внаслідок чого воно може розглядатися як пізнавальна діяльність і як метод навчання.

   Прогулянка - повсякденна форма роботи, де діти, спостерігаючи, ознайомлюються з тими ознаками об'єктів природи, явищами, які відбуваються протягом тривалого часу.

   Екологічні екскурсії визначаються як форма і метод навчально-виховної роботи, що дозволяють організувати спостереження і вивчення різноманітних предметів і явищ у природних умовах.    

   Основна форма діяльності дошкільнят – гра. Для вирішення освітніх завдань використовують дидактичні ігри екологічного змісту, сюжетно-рольові ігри, ігри з правилами - сюжетно-рухливі, рухливі, настільно-друковані, а також вправи екологічного змісту, які розвивають самостійність дітей, сприяють набуттю знань про навколишню дійсність.

   З метою формування природодоцільної поведінки організовують різноманітні вікторини, конкурси, КВК, які активізують інтерес, увагу дітей, сприяють розвиткові їхніх пізнавальних здібностей,  закріпленню набутих знань та вмінь. В екологічних святах використовують  фольклорний матеріал, казки, поезію про природу.

   Організація екологічних виставок дитячих малюнків, ілюстрацій до кожної пори року, виробів з природного матеріалу, фотовиставок  сприяє прояву активності, творчості дітей і батьків, формуванню стійкого інтересу до об’єктів природи, баченню прекрасного в звичайному.

   Важливим елементом екологорозвиваючого середовища є «Екологічна стежина». Екологічні стежини виконують пізнавальну, розвивальну, естетичну і оздоровчу функції.

   Для формування усвідомленого ставлення до природи за допомогою спостереження має значення діяльність моделювання - ведення календарів природи, відображення в них результатів спостережень.

   Проблемні ситуації розвивають самостійність думки, спрямовують на активні пошуки відповіді, на розуміння зв'язків та залежностей часового, послідовного та причинно-наслідкового змісту.

Художня література  сприяє збагаченню мови, формуванню уміння образно мислити, відтворювати свої враження, розвиває інтерес до природи.

Заняття з екологічного виховання: заняття-дослідження, заняття-відкриття, заняття-подорожі; тематичні і комплексні  заняття. Метою цих занять у природі є установка: дивитися, помічати, відчувати, міркувати і творити.

 

  Врахування вимог під час вибору рухливих ігор

  
1. Ігри добираються відповідно до педагогічних завдань.
Вихователь керується програмою виховання дітей дошкільного віку, де наводяться приклади типових ігор, визначено переважаючий рух
у цілій грі. Варто чітко визначати, які вміння і навички в цілій грі закріплюються, які фізичні якості розвиваються, яка виховна мета реалізується.
2. Під час вибору рухливої гри зважають на рухову підготовленість дітей, їх руховий досвід, інтереси та уподобання.

Зміст гри має бути доступний дітям, відповідати їхнім інтересам, нагадувати цікаві явища навколишнього життя. Крім цього, рухи, які діти
виконуватимуть у грі, мають бути добре засвоєні. Не рекомендується добирати ігри, у які входять недостатньо знайомі рухи, адже діти,
захопившись сюжетом гри, не стежать за правильністю виконання рухових дій.

3. Під час вибору рухливої гри враховуються її місце у режимі дня.

Рухливі ігри проводяться на ранковій, денній та вечірній прогулянках.
Для ранкової гімнастики можна інколи добирати ігри малої рухливості.
Для фізкультхвилинок добираються ігри середньої рухливості, це можуть бути хороводні ігри, з римованим текстом . Для фізкультпауз - ігри
малої, середньої та великої рухливості.

На заняттях з фізичної культури рухливі ігри можна використовувати на початку заняття у вступній частині - це ігри, які містять рухові дії для
розвитку уваги, організованості та навичок з перешикування. В основній частині - ігри великої рухливості з максимальним навантаженням на дітей з
основним рухом, що не був запланованим на занятті. У прикінцевій частині - малорухливі ігри.

Рухливі ігри використовуються для планування фізкультурних свят, розваг, пішохідних переходів.

 

                                              Методичні рекомендації для вихователя,
                                               який організовує екскурсію у природу

 

      Планування екскурсій
    Ексурсія – це особливий вид заняття, на якому діти ознайомлюються з явищами природи у їх взаємозв’язках, з рослинами і тваринами – у
середовищі існування.
Планують екскурсію в першу половину дня.
У день екскурсії в групі проводять лише одне заняття, потім – екскурсію. Денну прогулянку цього дня не організовують.
У своєму плані вихователь фіксує тему екскурсії, програмовий зміст, підготовчу роботу, матеріали, які необхідні для екскурсії, її хід.
Кількість об’єктів для первинного ознайомлення на екскурсії має бути обмежена (cередня група - 2-3 незнайомих об’єкта, старша – 3-4.
Для кращого запам’ятовування дітьми об’єкти слід обирати різних класів і видів, наприклад: дерево, трав’яниста рослина, комаха.
Для розширення і поглиблення, узагальнення уявлень дітей про знайомі об’єкти і явища природи та проводять повторні екскурсії.

Відмінність екскурсій від повсякденних і цільових прогулянок
Екскурсія – це заняття, яке проводиться за межами дитячого закладу.
Прогулянка – повсякденна форма роботи, що здійснюється на ділянці дошкільного закладу.

 Види, зміст екскурсій у природу та їх структура
За змістом екскурсії у природу поділяють на два види:

  • природничі екскурсії до лісу, водойми, парку, скверу тощо;
  • сільськогосподарські екскурсії на город, у сад, на поле, ферму тощо.

 Структура екскурсії у природу:
-встановлення зв’язку навчальної інформації з попереднім досвідом дітей;
- повідомлення мети екскурсії;
- колективне спостереження;
-збирання природного матеріалу;
- дидактична гра;
-підбиття підсумків.

 Структура сільськогосподарської екскурсії:
- встановлення зв’язку навчальної інформації з попереднім досвідом дітей;
-повідомлення мети екскурсії;
-колективне спостереження;
-розповідь дорослого про об’єкт спостереження, діяльність дорослого щодо нього;
-підбиття підсумків.

   Підготовка до екскурсії
    Для успішного проведення екскурсії слід:
-підготувати необхідне екскурсійне обладнання;
-заздалегідь провести бесіду, в ході якої повідомити куди підуть, за чим спостерігатимуть, що збиратимуть;
- про заплановану екскурсію повідомити батьків, які повинні подбати про одяг і зручне взуття для дітей відповідно до погоди і сезону

ПУБЛІЧНИЙ ВИСТУП:  
 ВІДТОЧУЄМО ОРАТОРСЬКУ МАЙСТЕРНІСТЬ

  • Починайте готуватися до виступу одразу, щойно дізнаєтеся дату на тему заходу.
  • Від самого початку налаштуйтеся на успіх.
  • Визначтеся з метою виступу та аргументами для переконання аудиторії
  • Складіть план та текст виступу.
  • Проведіть кілька репетицій свого виступу у присутності друзів або родичів.
  • Будьте ввічливими, привітними і доброзичливими.
  • Дотримуйтесь затвердженого регламенту.
  • Виступайте лише по суті питання, яке обговорюють.
  • Говоріть стисло і коротко, але водночас чітко та зрозуміло.
  • Витримуйте оптимальний темп мовлення.
  • Стежте за правильністю вимови та слововживання.
  • Уникайте стереотипних фраз.
  • Контролюйте жестикуляцію.
  • Поважайте думки інших учасників заходу.
  • Критичні зауваження висловлюйте обгрунтовано, тактовно, толерантно.
  • Сприймайте критику у свій бік як мотивацію до поліпшення власної діяльності.
  • Своєчасно реагуйте на запитання.
  • Завершуйте свій виступ конкретними пропозиціями.

 

Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів