Середа
26.09.2018
09:51
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка іструктурктора фізкультури »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо 1 жовтня - Ніну Всеволодівну Безверху! Хай у вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці — доброта, а у справах — мудрість та виваженість. Нехай доля і надалі буде прихильною, даруючи радість життя, незрадливу удачу, вірних друзів. Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 503
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 444
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 284

Меню на сьогодні
26 вересня "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Malcolmq

     Турбота про дітей - це найголовніша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей  залежить
їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.
                                                                                                                                                    В.О.Сухомлинський

 

      Одне з основних завдань визначених Законом Украіни «Про дошкільну освіту» - збереження та зміцнення фізичного, психічного
і духовного та здоров’я дитини. У процесі життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі використовується комплекс різних
засобів: фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники
(режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

Гімнастика вранці - веселий настрій на весь день

     Кожний ранок в дитячому садку розпочинається з ранкової гімнастики, яка передбачена в кожній віковій групі

І молодша група – з 8.00год.
ІІ молодша група – з 8.05год.
Середня група – з 8.00 год.
Старша група – з 8.17 год.

     Ранкова гімнастика – обов’язкова складова організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Вона сприяє поглибленню
дихання, посиленню кровообігу, обміну речовин, розвитку різних груп м’язів, правильній поставі, розгальмовуванню нервової системи після
сну, викликає позитивні емоції.
     Головна вимога до гімнастики у літній період – проведення її на свіжому повітрі, а взимку – у добре провітреному приміщенні. Для підвищення
опірності організму до несприятливих кліматичних умов одяг під час виконання вправ має бути легким.
     Добір вправ у комплексі визначається з урахуванням можливостей і стану здоров’я дітей певного віку, а також їхніх індивідуальних
особливостей. Вправи повинні бути прості та доступні для виконання, доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів.

 

                                                                Фізкультурні заняття

     Заняття розглядаються як цілеспрямована та унормована форма організованої навчально-пізнавальної діяльності з фізичної культури та
формування основ здорового способу життя. Вони дають змогу систематично, послідовно формувати, закріплювати й удосконалювати
рухові вміння та навички, розвивати фізичні якості, давати дітям спеціальні знання та прищеплювати потребу в повсякденних заняттях фізичною
культурою, оптимізувати рухову діяльність.
     Обов’язкові умови проведення занять з фізичної культури: вологе прибирання зали, провітрювання приміщення, підготовка фізкультурного
обладнання
та інвентарю. Обладнання та інвентар мають бути безпечними у використанні, естетично привабливими та відповідати віку вихованцям
за розмірами, вагою
тощо. Одяг та взуття дітей добираються з урахуванням місця проведення занять і пори року.

 

                                                               Фізкультура на свіжому повітрі

       Заняття на свіжому повітрі проводить вихователь групи або інструктор з фізичної культури з допомогою вихователя. До їх проведення, як
і до занять в залі, можуть залучатися музичний керівник, помічник вихователя. Усі заняття на свіжому повітрі мають таку саму тривалість,
що й заняття у залі. Проте якщо вони проводяться у холодну погоду або з ухиломна оволодіння
елементами спортивних ігор чи вправ,
їхня тривалість може дещо збільшуватися (до 5 хвилин).

      Оскільки ці заняття проводяться під час проведення прогулянок, то важливо правильно обрати період їх проведення: в холодну погоду
їх доцільно організовувати під кінець перебування дітей на повітрі, щоб запобігти переохолодженню організму після отриманих фізичних
навантажень; у теплу пору такі заняття варто розпочати через 10-15 (до 20) хвилин після виходу на майданчик, щоб діти встигли
адаптуватися до погодних умов і щоб фізіологічні показники – частота пульсу й дихання– досягли належного для активної рухової діяльності рівня.

                                                                                                          Піший перехід

     Походи за межі дошкільного закладу (дитячий туризм) проводяться з дітьми, починаючи з молодшого дошкільного віку. Інструктор з фізкультури
має ретельно готуватися до їх проведення: продумувати маршрут руху і спосіб пересування, визначати та вивчати місця зупинок і відпочинку,
враховувати при цьому всі природні умови
для проведення вправ з удосконалення рухових навичок (наявність струмочків, гірок, повалених
дерев тощо). До місця призначення діти можуть іти вільно,
групуючись за бажанням; шикування парами використовується при переходах
вулиць, шосе.
     Під час походів використовують вправи з основних рухів, рухливі ігри з використанням дрібних фізкультурних знарядь та природних умов,
а також
передбачаються проведення спостережень в природі та навколишньому оточенні, елементарні бесіди, короткі розповіді краєзнавчого, екологічного спрямування, дидактичні ігри тощо.           Основна мета дитячого туризму в умовах дошкільного закладу – оздоровлення малят, запобігання гіподинамії, оптимізація рухового режиму, вдосконалення рухових навичок.

                                                                                                         Рухливі ігри

     Рухливі ігри включаються до різних форм роботи з дітьми (занять, свят, розваг, походів тощо) після їх попереднього розучування. Їх проводять в усіх вікових групах щодня: під час ранкового прийому, на прогулянках, ввечері. Усього протягом дня проводиться п’ять-шість рухливих ігор, а влітку – шість-сім.
     Протягом дня проводяться рухливі ігри різних видів: сюжетні й безсюжетні, ігри змагального типу, з елементами спортивних ігор (баскетбол,
футбол, городки, бадмінтон, настільний теніс, хокей з м’ячем і шайбою) та спортивних вправ (катання на санчатах, ходьба на лижах), забав
(серсо, кільцекид, кеглі) тощо. Навчання елементів більшості ігор і вправ спортивного характеру здійснюється на заняттях з фізичної культури, а закріплення – на прогулянках.

     

 

                                                                                                   Гурток "Школа м'яча"
      Спортивна секція проводиться 1 раз на тиждень у вівторок в ІІ половину дня.

                                                                                                                                                                                       

                                                                                                  Фізкультурні розваги

         Фізкультурні розваги проводяться, починаючи з раннього віку (3-й рік життя) один-два рази на місяць, переважно у другій половині дня.
Місцем їх проведення може бути фізкультурна чи музична зала, групова кімната, фізкультурний чи ігровий майданчик тощо.Обов’язковим
є участь кожної дитини в розвазі. Використовуються ігри з різним ступенями навантаження.
     У фізкультурних розвагах для дітей старшого дошкільного віку можуть переважати естафети, конкурси, атракціони, а також використовуватися
ігри та вправи спортивного характеру

   

                                                                                                            День здоров’я

     Дні здоров’я організовуються один раз на місяць, починаючи з 3-го року життя. Цей день насичується різноманітними формами: загартувальні
та лікувально-профілактичні процедури, дитячий туризм, фізкультурне свято або розвага, самостійна рухова діяльність, рухливі ігри на
прогулянках, фізкультурні заняття тощо. Більшість з них бажано проводити на свіжому повітрі.
     У день здоров’я вся освітня робота пов’язується з темою здоров’я та здорового способу життя (бесіди, читання художньої літератури, ігрова,
пізнавальна,
трудова, самостійна художня діяльність тощо). Програма дня здоров’я передбачає як загальні для всього дошкільного закладу
заходи, так і розраховані на кожну вікову групу.

  

  Фізкультурні свята

     Фізкультурні свята – найочікуваніше свято, що кожного разу дарує дітям безліч позитивних емоцій! Проводяться вони два-три рази на рік, починаючи з молодшого дошкільного віку. Фізкультурні свята організовуються в першій чи другій половині дня, в музичній чи фізкультурній залі, на майданчику, тощо.

     Активна рухова діяльність усіх дітей, забезпечення участі кожного з них - створення піднесеного настрою під час фізкультурного свята – найважливіша мета заходу.

                         

   Які здоров'язберігаючі і  здоров'яформуючі технології ми використовуємо?                                                                                      

     Пальчикова гімнастика - інсценування віршів за допомогою пальців. Проводиться щодня, як фізкультхвилинка на заняттях, у вільний час як спеціальне заняття з використанням віршів, пісень, потішок, звуконаслідування.

     Точковий масаж, масаж щіточками, каштанами, шишками дає позитивний результат у дітей, які хворіють на гострі респіраторні захворювання, а також діє профілактично.                                     

                                                           

     Доріжка здоров’я – це щоденно ходьба босоніж для профілактики плоскостопості, розвитку тактильних відчуттів з використанням природних наповнювачів (сіль, пісок, каштани, фасоль, горох, гречка тощо).
     Проводиться майже на кожному фізкультурному заняті та після денного сну.

 

 
Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
30 вересня, неділя, - Всеукраїнський день дошкілля. Професія вихователя і всіх працівників дошкільних установ вимагає від більшості глибокої самовіддачі, величезного терпіння і нескінченної любові до своєї справи. Виховання наших дітей на початку їхнього життєвого шляху - не просте завдання, але від його успішного вирішення залежить майже все наше майбутнє. Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів