Субота
17.11.2018
14:24
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка музичного керівника »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо 20 листопада - Петра Михайловича Бондаря! Хай у вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці — доброта, а у справах — мудрість та виваженість. Нехай доля і надалі буде прихильною, даруючи радість життя, незрадливу удачу, вірних друзів. Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 507
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 448
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 289

Меню на сьогодні
16 листопада "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Тільки музика має силу формувати характер... За допомогою музики можна навчити себе розвивати правильні почуття.»

Арістотель

Керівник  музичний дошкільного навчального закладу

Залюбівська Катерина Валеріївна

     Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює її кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу.

     Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу, всебічно впливає на її розвиток.

     Ввести дитину в чарівний світ музики, розвиваючи її музичні і творчі здібності покликані музичні керівники дошкільних закладів. Але важливо не тільки на музичних заняттях, а й у повсякденному житті створювати умови для розвитку музичних нахилів, інтересів, здібностей дітей.

     В іграх, на прогулянках, під час самостійної художньої діяльності діти за власною ініціативою можуть співати пісні, водити хороводи, слухати грамзапис музичних творів для дошкільників, підбирати найпростіші мелодії на дитячих музичних інструментах.

     Музичну діяльність дітей у побуті відрізняє самостійність, ініціативність, прагнення зробити щось своє.

 

Мета  діяльності  музичного  керівника :

- Розвивати музичні здібності дітей(музикальність, музичну пам’ять, слух, уяву, відчуття ритму)
- Сприяти розширенню уяви дошкільників про навколишній світ.
- Вчити діток емоційно реагувати на музику.
- Виховувати здатність сприймати, відчувати і розуміти музичний твір, розвивати творчі здібності дошкільнят.
- Виховувати у малят  любов до мистецтва, пробуджувати творчу активність.

Основні завдання музичного керівника:

- Навчити дітей необхідним вокально-хоровим навичкам.
- Виразно і емоційно передавати настрій і характер пісень.
- Навчити правильно брати дихання, інтонувати мелодію.
- Виконувати основні музично-ритмічні рухи.
- Ритмічно грати на музичних інструментах, імпровізувати, фантазувати.
- Відчувати і розуміти музику.
- Розвивати музикальність( розвивати слух, пам’ять, мислення )
- Ознайомити діток  з нотною грамотою.
- Викликати бажання рухатися під музику.
- Заохочувати і зацікавлювати дітей до музичного мистецтва.

Театральна   діяльність

У нашому садочку діє гурток драматизації (театрального мистецтва) «Золотий Ключик», керівник гуртка Залюбівська К.В.

Метою діяльності гуртка є :

  • Формувати правильну поставу, вміння передавати ходу різних персонажів, вміння добирати жести для створення образу;
  • Навчати правильного дихання під час мовленнєвих дій (монологу, діалогу);
  • Формувати вміння узгоджувати мовленнєві дії з рухами;
  • Навчати танцювальних елементів та танцювальних рухів;
  • Формувати вміння самостійно добирати танцювальні рухи до тієї чи іншої музики, для різних персонажів;
  • Формувати вміння виконувати фізкультурні вправи під музику, самостійно добирати вправи до будь-якої дитячої пісеньки;
  • Розвивати пластичність рухів.
  • Розвивати артикуляційний апарат дітей;
  • Навчати дітей виразного читання творів різних жанрів;
  • Формувати граматичну правильність мовлення дітей.

     Також невід*ємною є театрально – ігрова діяльність, яка проводиться під час гурткової діяльності та індивідуально.

    Завдяки даній діяльності діти:

  • Ознайомлюються із поняттями «режисер», «декорація», «грим», «антракт», «костюмер», «гример»;
  • Дізнаються про театр та акторів;
  • Беруть участь у різноманітних іграх – драматизаціях, виставах, виготовленні декорацій;
  • Навчаються вмінню узгоджувати свої дії з діями партнерів по виставі;
  • Розвивають вміння маніпулювати однією та двома ляльками різного виду: пальчикового, настільного театру та іншими видами ляльок.

        Для результативного вдосконалення вмінь діток використовуються різноманітні вправи та ігри, наприклад:

     «Веселі мавпенята», «Куховари», «Кіт і лисиця», «Хитрий вовк»,   вправи на дихання : «Квітковий магазин», «Свічка», «Стрибунці».

      Правильне планування та комбінуваття вправ та чергування різних видів діяльності сприяють гармонійному розвитку Вашої дитини.

 

Логоритмічні вправи на музичному занятті

      Логоритміка - це система рухових вправ, в яких різні рухи поєднуються з проголошенням спеціального мовного матеріалу.

   

     Особливість полягає в тому, що в рухові завдання включається мовленнєвий матеріал, над якістю якого покликана працювати логопедична ритміка, музика не просто супроводжує рух, а є його керівним початком.

     Під впливом регулярних логоритмічних занять у дітей відбувається позитивна перебудова серцево-судинної, дихальної, рухової, сенсорної, речедвигательной, та інших систем, а також виховання емоційно-вольових якостей особистості.

 

     

     Завдяки введенню логоритмічних вправ у структуру заняття це вимога виконується, зростає комунікативні спрямованість навчання.

     Застосування елементів логоритміки супроводжується максимальною концентрацією уваги дошкільнят. Музичний супровід надає сприятливу дію на нервову систему дітей, сприяє усуненню мовного дефекту і загальному розвитку.

     Темпо-ритмічна організація мови є стержнем, який об'єднує і контролює всі складові усного мовлення, включаючи лексико-граматичний лад, артикуляторно-дихальну програму і весь комплекс характеристик.                                                                                                                                                                                              

 
     
Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
9 листопада, п’ятниця - День української писемності та мови. Це свято було встановлено Указом президента України від 6-го листопаду 1997-го № 1241/97 і відзначається щороку на честь українського літописця Нестора - послідовника творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія. Дослідники вважають, що саме з преподобного Нестора-літописця і починається писемна українська мова. Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів