Четвер
19.09.2019
16:23
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №27 "Мальва"
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка вчителів-логопедів »
Меню сайту

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Наше опитування
ОЦІНІТЬ НАШ САЙТ
Всього відповідей: 523
ХТО ВІДВІДУЄ НАШ САЙТ?
Всього відповідей: 464
ЩО ВАС НАЙБІЛЬШЕ ПРИВАБЛЮЄ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Всього відповідей: 304

Меню на сьогодні
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua "> Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Для cпілкування
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаємо

на сторінці вчителів-логопедів
ДНЗ №27 "Мальва"
 
                                                                                                                       
               Домбровська  Наталія Олександрівна                                 Тіторчук Наталія Сергіївна           

   Мова - втiлення думки. Що багатша думка, то багатша мова. Любiмо ïï, вивчаймо ïï, розвиваймо ïï! Борiмося за красу мови, за правильнiсть мови, за приступнiсть мови, за багатство мови..             Максим Рильський                   

                 Чому важливо, щоб мовлення дитини було правильним?        

   Багато дітей в силу свого віку ще не знають, наскільки важливо для них навчитися правильно говорити, але батьки повинні розуміти, що навіть найменше порушення звуковимови може негативно вплинути на подальший розвиток дитини. Чому?
    По-перше, в багатьох дітей у зв'язку з недоліками мовлення виникають психологічні проблеми – дитина соромиться свого мовлення, намагається менше говорити – і, як наслідок, вона стає більш замкнутою, нетовариською.  
    По-друге, порушення звуковимови в дошкільному віці є першою сходинкою до проблем в навчанні читання і письма в школі (виникають, так звані, дислексія - порушення читання та дисграфія – порушення письма).    
    І, нарешті, по-третє, мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розвитку особистості. 

Графік роботи вчителів-логопедів 

Графік роботи вчителя-логопеда Тіторчук Наталії Сергіївни.

Понеділок 9.00-13.00
Вівторок    9.00-13.00
Середа       14.00-18.00
Четвер        9.00-13.00
П`ятниця    9.00-13.00

Графік роботи вчителя – логопеда  Домбровської Наталії Олександрівни

Понеділок 9.00 – 13.00
Вівторок 9.00 – 13.00
Середа 9.00 – 14.00
Четвер 15.00 – 18.00
П’ятниця 9.00 – 13.00
Які групи для дітей з вадами мовлення функціонють у ДНЗ №27 ?
   У ДНЗ№27 функціонують  дві логопедичні групи, для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням та загальним недорозвиненням мовлення.
   У логопедичну  «А» групу «Перлинки»  зараховуються  діти для корекційного навчання за програмою для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення терміном на 1 рік. 
   Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення (ФФНМ) характеризується порушенням  процесів формування вимовної системи рідної мови у дітей з різними мовними розладами внаслідок дефектів сприймання і вимови фонем.
   Основними напрямками корекційно-відновлювальної роботи у групі для дітей з ФФНМ є формування правильної звуковимови, розвиток фонематичного слуху та підготовка до навчання грамоти.
   Працює з дітьми у логопедичній «А» групі вчитель-логопед Тіторчук Наталія Сергіївна.
 
   Для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, створені добрі умови для корекційно – виховної роботи в групі «Чомусики»
   Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) – складне мовленнєве порушення, при якому у дитини з нормальним слухом та інтелектом порушуються усі компоненти мови: лексика, фонетика, граматика. Мовленнєвий недорозвиток може бути виражений в різному ступені: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з окремими елементами лексико-граматичного та фонетичного недорозвитку.
У логопедичну  «Б» групу «Чомусики»  зараховуються  діти для корекційного навчання за програмою для дітей із загальним недорозвиненням мовлення терміном до шкільного навчання.
Працює з дітьми у логопедичній «Б» групі вчитель-логопед Домбровська Наталія Олександрівна.
Чи потрібно моїй дитині навчання у логопедичній групі?

       З метою ранньої діагностики мовленнєвих порушень двічі на рік вчителі-логопеди ДНЗ№27  проводять логопедичне обстеження дітей усіх вікових груп. З результатами обстеження ознайомлюються вихователі груп  та батьки.

       Якщо в ході обстеження виявиться, що вашій дитині необхідні заняття з логопедом, Ви будете запрошені на консультацію. Логопед проінформує вас про стан мовлення вашої дитини, механізм порушення та шляхи подолання мовних вад. 

Вас повинно насторожити, якщо:
 -Повна відсутність мовлення чи наявність звуконаслідувань зі значним використанням міміки та жестів.
 -Мовлення вашої дитини мало зрозуміле для оточуючих, або навіть для вас.
 -Дитина не вимовляє або вимовляє неправильно звуки рідної мови. 
   Пропонуємо Вам таблицю, в якій наведений орієнтовний порядок засвоєння дітьми звуків нашої мови.

ВІК ДИТИНИ       ЗВУКИ МОВИ

Від 1 до 2 років     А, О, Е, М, П, Б

Від 2 до 3 років     У, І, И, Т, Д, В, Ф, Г, К, Х, Н, Й

Від 3 до 4 років     С, З, Ц

Від 4 до 5 років     Ш, Ж, Ч, Щ

Від 5 до 6 років    Л, Р

  Дитина відчуває труднощі у вимові багатоскладових слів та слів зі збігом приголосних.
Ви спостерігаєте, що ваш малюк неправильно вживає відмінкові закінчення, не може висловити свою думку, уникає спілкування з оточуючими та однолітками.
  Ми переконані, що кожній дитині необхідно пройти обстеження у логопеда, навіть для того, щоб батьки переконалися у нормальному розвитку мовлення своєї дитини
     Які заняття проводить вчитель-логопед?
   В дошкільному навчальному закладі №27 відповідно до санітарно-гігієнічних вимог обладнано логопедичний кабінет, в якому розміщено в достатній кількості методичний матеріал та обладнання, необхідні для успішної роботи вчителя-логопеда з дітьми (логопедичні зонди, шпателі, спирт, вата, велике дзеркало, настільні дзеркала, дошка, настільні ігри, предметні та сюжетні картинки, навчально-розвивальні посібники та дитячі іграшки, папки з інформаційними матеріалами, методична та педагогічна література, таблиці тощо). В достатній кількості кабінет забезпечено меблями з урахуванням віку дітей.

 

Під час навчально-виховного процесу у групах  для дітей із ЗНМ та ФФНМ вчителі-логопеди дошкільного навчального закладу проводять різні форми роботи:  фронтальні, підгрупові та індивідуальні заняття. 

    

Індивідуальні заняття проводяться щоденно, в першу і в другу половину дня. Для кожної дитини планується індивідуальне заняття. Чітко визначається тема, мета, обладнання і хід заняття.

Підгрупові заняття проводяться в першу половину дня,  по дві підгрупи.  Під час підгрупових  занять дітям пропонуються ігри та вправи на закріплення правильної вимови звуків, на розвиток процесів мислення, використовуються завдання зростаючої складності. Заняття мають чітко визначену структуру, цікаві по змісту. Підбираються доступні дітям завдання. До кожного завдання та гри підбирається відповідний демонстраційний і наочний матеріал. 

   

Щочетверга та щосереди з 15.00 до 18.00 двері логопедичного кабінету відчиненні для турботливих батьків.

Вчитель – логопед радо надасть відповіді та консультації  на хвилюючі питання батьків, та проведе індивідуальне корекційно – навчальне заняття з дитиною в присутності батьків. Залучення батьків до корекційної роботи допоможе підвищити результативність та  відчути дитині бажання батьків допомогти.

Вчителі-логопеди постійно виконують роботу, направлену на максимальну корекцію вад у розвитку мовлення дітей, працюють в тісному контакті з педагогами, які відвідують фронтальні та індивідуальні заняття з дітьми, надають консультації для педагогічних працівників та батьків по використанню спеціальних методів та прийомів надання допомоги дітям, що мають недоліки у мовленні.
Що потрібно для оформлення дитини в логопедичну групу? 
      В логопедичні групи зараховуються діти 3 – 5 річного віку, які мають різні відхилення мовленнєвого розвитку, виявлені логопедом.
     Обстеження дітей для зарахування їх в логопедичні групи проводиться такими спеціалістами: педіатром, отоларингологом, неврологом, психіатром, офтальмологом, хірургом (в разі потреби), логопедом, психологом.
 
Форма входу

Каталог сайтів
Міністерство освіти Житомирський інститут післядипломної освіти Офіційний портал міста Бердичів Інформаційна система управління освітою (ІСУО) Педрада портал освітян Педагогічна преса Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади Бердичівський педагогічний коледж НВК №10 ДНЗ 25 СОНЕЧКО ДНЗ 15 РОМАШКА ДНЗ 7 СОНЯШНИК ДНЗ 16 ЯЛИНКА ДНЗ 17 ВІНОЧОК ДНЗ 26 ВЕСЕЛКА ДНЗ 5 ВЕРБИЧЕНЬКА ДНЗ 2 КАЛИНОНЬКА ДНЗ 11 БАРВІНОК ДНЗ 22 ЗОЛОТА РИБКА ДНЗ 28 КАЗКА ДНЗ 4 БЕРЕГИНЯ

КАЛЕНДАРНІ ПОДІЇ
Увага!!! З 27.02.2019 р. сайт не працює!!! Нова адреса сайту: malvadnz27.com.ua Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання -->

Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Рахунок ДНЗ
Для всіх охочих надати благодійну допомогу р/р 35423301041470 МФО 811039 код ЄДРПОУ 02143206 в ГУДКСУ у Житомирській обл. Призначення платежу: для ДНЗ №27

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Архів записів